A kulcsszókutatásból az előző leckében megkerested a kulcsszavaidat, amiket használni szeretnél. Ebből látod, hogy mire van igény, és milyen nagyságrendű. Összegezd a kiválasztott kulcsszavaid keresési számait.
Egészítsd ki, és szabd magadra azokat a szempontokat, amelyek szerint a vásárlók hozzád fognak menni, nem a konkurenciádhoz! Hogyan tudod maximálisan kiszolgálni a vevőidet? Olyanokra gondolok, mint tájékoztatás, eladási kultúra, viselkedés, minden, ami nem a termékre/szolgáltatásra vonatkozik. Mi a te egyediséged, mik az erősségeid, milyen előnyöket nyújtasz, amelyeket ezek közül szerinted kommunikálni kéne? Fogalmazd meg őket!
Milyen előnyöket, hozzáadott értéket tudsz nyújtani a termékekre/szolgáltatásokra vonatkozóan, amelyekkel versenyképes lehetsz a piacon?
Pozicionáld magad a kiválasztott célcsoportodra, célcsoportjaidra.
Csináld meg a kérdőívedet.
Találj csatornákat, (pl.: facebook, e-mail, ismerős…) ahol a kérdőívedet ki tudod töltetni.
Természetesen olyan tempóban csinálhatod meg a feladatokat, ahogyan szeretnéd!
Bármi kérdésed van, írj nyugodtan a reka@designcloud.hu e-mail címemre.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomNem