A weboldal szerepe egy vállalkozásban Copy

Mi mindenre lehet jó egy honlap?

  • El tudjuk érni, hogy megtaláljanak minket.
    Keresőoptimalizálással és hirdetésekkel.
  • Bizalmat tudunk kelteni a látogatókban, ezáltal költésre tudjuk ösztönözni őket.
    Garanciával, blog cikkekkel, ügyfélvéleményekkel, fotókkal, videókkal…
  • A nap 24 órájában, információt tudunk szolgáltatni a vállalkozásunkról.
    Nem kell személyesen felkeresni bennünket a nyitvatartási időnkben, mert minden fontos infót megtudhat rólunk, pár kattintás után.
  • Webáruház esetén, 0-24 tudnak tőlünk vásárolni.
    Ha van fizikai boltunk, akkor is érdemes elgondolkozni egy webshop indításon, mert megfelelő termék validálással és marketinggel biztos, hogy növelni tudjuk a cég bevételét. Itt célszerű 1 vagy maximum 10 db bevezető termékkel indulni és azokat tesztelni.
  • Emelhetjük az ügyfélszolgálatunk hatékonyságát.
    Az általános, visszatérő ügyfél kérdésekből írhatunk egy gyakori kérdések oldalt és azt bármikor megnézhetik majd ezentúl az érdeklődők. Ez az e-mailes megkereséseknél is előny, mert ha megvannak a kész válaszaink, akkor elég csak egy linket elküldenünk nekik. Továbbá chat ablakot, kapcsolatfelvételi űrlapot szúrhatunk a honlapunkba.
  • Le tudjuk győzni a területi korlátokat.
    Ha online szolgáltatásod van vagy terméket árulsz, akkor miért ne céloznád be egész Magyarország területét? Vagy később akár további országokat is?
  • Automatizálhatjuk a folyamatainkat, ezáltal növekedhetünk, időt és pénzt spórolhatunk.
    – Rakjunk fel például, időpont foglaló rendszert.
    – Használjunk automata számlázást, honlapunkkal összekötve.
    – Gyűjtsünk feliratkozókat és küldjünk nekik hírleveleket az aktuális ajánlatokról, új szolgáltatásokról/termékekről, akciókról, kupon kedvezményekről…
    – Célozzuk meg a régi vásárlóinknak, hiszen őket már nem kell meggyőznünk a megbízhatóságunkról és a termékeink minőségéről, így könnyen visszatérő vásárlókká válhatnak.
  • Optimalizálhatjuk hirdetéseinket
    Érdemes, sőt erősen ajánlott, hogy honlapunk össze legyen kötve Facebook, Insta és Google fiókunkkal is. Onnantól pedig az összes hirdetésünket weboldalunkra, landing oldalunkra tudjuk érkeztetni. Így lehet a legjobban megmérni hirdetéseink sikerességét.
    – Facebookon például beállíthatod majd ezeket az opciókat:
    —> Annak jelenjen meg aki, az elmúlt 1 hónapban már felkereste a honlapodat.
    —> Annak jelenjen meg, aki az elmúlt 1 hónapban kosárba rakta a termékedet, de nem vásárolta meg.
    —> Annak jelenjen meg, aki az elmúlt 1 hónapban feliratkozott a hírlevél listádra.
    Igen, ilyeneket is lehet! Ez pedig még csak a kezdet… Elképesztő igaz?

A fenti felsorolásból jól látszik, hogy egy honlap hány ponton tudja támogatni a vállalkozásunkat.

Ebből adódóan pedig az is tény, hogy megfelelő tartalom, marketing stratégia és keresőoptimalizálás nélkül, weboldalunk csak kidobott pénz! Hiszen így fogjuk tudni felvenni a versenyt a konkurenciával.

Tehát honlapunk a leghatékonyabb és egyben legjobban mérhető marketing eszközünk lehet, ezért nagyon fontos, hogy tudatosan építsük fel!

Ehhez pedig a weboldal kinézet megtervezése előtt, végig kell mennünk a következő folyamatokon:

  • Célok meghatározása
  • Konkurenciaelemzés, piackutatás
  • Brief készítése
  • Keresőoptimalizált szövegírás

Tudom, hogy valószínűleg most nagyon lelkes vagy és rögtön elkezdenéd a honlapod szerkesztését, de hidd el kérlek, hogy az elkövetkező pár lecke nagyon fontos lesz neked és a leendő ügyfeleidnek is! Utána pedig részletesen bele fogunk menni a vizuális, gyakorlati feladatokba!

0
    0
    Kosaram
    Üres a kosaradVissza a termékekhez
      Kupon felhasználása