- El tudjuk érni, hogy megtaláljanak minket.
Keresőoptimalizálással és hirdetésekkel.
- Bizalmat tudunk kelteni a látogatókban, ezáltal költésre tudjuk ösztönözni őket.
Garanciával, blog cikkekkel, ügyfélvéleményekkel, fotókkal, videókkal…
- A nap 24 órájában, információt tudunk szolgáltatni a vállalkozásunkról.
Nem kell személyesen felkeresni bennünket a nyitvatartási időnkben, mert minden fontos infót megtudhat rólunk, pár kattintás után.
- Webáruház esetén, 0-24 tudnak tőlünk vásárolni.
Ha van fizikai boltunk, akkor is érdemes elgondolkozni egy webshop indításon, mert megfelelő termék validálással és marketinggel biztos, hogy növelni tudjuk a cég bevételét. Itt célszerű 1 vagy maximum 10 db bevezető termékkel indulni és azokat tesztelni.
- Emelhetjük az ügyfélszolgálatunk hatékonyságát.
Az általános, visszatérő ügyfél kérdésekből írhatunk egy gyakori kérdések oldalt és azt bármikor megnézhetik majd ezentúl az érdeklődők. Ez az e-mailes megkereséseknél is előny, mert ha megvannak a kész válaszaink, akkor elég csak egy linket elküldenünk nekik. Továbbá chat ablakot, kapcsolatfelvételi űrlapot szúrhatunk a honlapunkba.
- Le tudjuk győzni a területi korlátokat.
Ha online szolgáltatásod van vagy terméket árulsz, akkor miért ne céloznád be egész Magyarország területét? Vagy később akár további országokat is?
- Automatizálhatjuk a folyamatainkat, ezáltal növekedhetünk, időt és pénzt spórolhatunk.
– Rakjunk fel például, időpont foglaló rendszert.
– Használjunk automata számlázást, honlapunkkal összekötve.
– Gyűjtsünk feliratkozókat és küldjünk nekik hírleveleket az aktuális ajánlatokról, új szolgáltatásokról/termékekről, akciókról, kupon kedvezményekről…
– Célozzuk meg a régi vásárlóinknak, hiszen őket már nem kell meggyőznünk a megbízhatóságunkról és a termékeink minőségéről, így könnyen visszatérő vásárlókká válhatnak.
- Optimalizálhatjuk hirdetéseinket
Érdemes, sőt erősen ajánlott, hogy honlapunk össze legyen kötve Facebook, Insta és Google fiókunkkal is. Onnantól pedig az összes hirdetésünket weboldalunkra, landing oldalunkra tudjuk érkeztetni. Így lehet a legjobban megmérni hirdetéseink sikerességét.
– Facebookon például beállíthatod majd ezeket az opciókat:
—> Annak jelenjen meg aki, az elmúlt 1 hónapban már felkereste a honlapodat.
—> Annak jelenjen meg, aki az elmúlt 1 hónapban kosárba rakta a termékedet, de nem vásárolta meg.
—> Annak jelenjen meg, aki az elmúlt 1 hónapban feliratkozott a hírlevél listádra.
Igen, ilyeneket is lehet! Ez pedig még csak a kezdet… Elképesztő igaz?
A fenti felsorolásból jól látszik, hogy egy honlap hány ponton tudja támogatni a vállalkozásunkat.
Ebből adódóan pedig az is tény, hogy megfelelő tartalom, marketing stratégia és keresőoptimalizálás nélkül, weboldalunk csak kidobott pénz! Hiszen így fogjuk tudni felvenni a versenyt a konkurenciával.
Tehát honlapunk a leghatékonyabb és egyben legjobban mérhető marketing eszközünk lehet, ezért nagyon fontos, hogy tudatosan építsük fel!
Ehhez pedig a weboldal kinézet megtervezése előtt, végig kell mennünk a következő folyamatokon:
- Célok meghatározása
- Konkurenciaelemzés, piackutatás
- Brief készítése
- Keresőoptimalizált szövegírás