Keresőoptimalizált szövegírás segédlet Copy

Kulcsszavak elhelyezése, sűrűsége
1. 1 cikket/aloldalt 1 kulcsszóra írj!
2. A főcímben szerepeljen a kulcsszó ragozatlan formában!
3. Az első bekezdésben is legyen benne a kulcsszó ragozatlan alakban!
4. Az alcímekben is szerepeljen a kulcsszó, legalább 1-ben!
5. A felsorolásban is legalább egyben legyen benne!
6. A kulcsszósűrűség (0,5-4%) legyen ésszerű, ne zsúfold tele, legyen természetes a szöveged! A ragozott alakokat is érti a Google.

Metaadatok
Title
1. Előtag – Márkanév
2. Az előtag tartalmazza a kulcsszót lehetőleg az elején! Ragozatlan formában. Lehet csak a kulcsszó az előtag.
3. Title hossza max. 55-70 karakter
4. Minden aloldalnál legyen egyedi!
5. Legyen figyelemfelkeltő!
Meta leírás
1. Minimum 100 karakter legyen!
2. Maximum 156 karakter legyen!
3. Blogcikknél max. 141 karakter legyen!
4. Tartalmazza a kulcsszót, de itt már lehet ragozott alakban is!
5. Minden aloldalnál legyen egyedi, legalább 1 szó eltéréssel!
6. Legyen kíváncsiság felkeltő reklámszöveg, tartalmazzon előnyt, ígéretet, titkot!
Aloldal címe
1. Minden aloldaladnak adjál címet! A Főoldal az egyedüli kivétel.
2. Legyen benne a kulcsszó!
3. Ne legyen túl hosszú!
4. Legyen érdekes, ígéretes, továbbolvasásra késztető!

Szöveg
Szöveg olvashatósága
1. Tagold néhány soros bekezdésekre!
2. Bontsd fejezetekre!
3. Emeld ki félkövérrel a fontosat!
4. Ha lehet, összeolvashatóan emeld k!i
5. Használj dőlt betűt, színes szövegrészt, csupa nagybetűt, stb.
6. Használd az írásjeleket szokatlan módon! Pl. !!!; ?!?, ???
7. Törd meg a szöveget bármilyen módon, ami felkelti a figyelmet! Pl.: Ejha! VÁÁÁÁ!
8. Adj alcímet a fejezeteknek!
9. A fejezetek címét írd nagyobb betűkkel!
10. Felsorolásokat is használj, ha lehet!
11. Váltogasd a hosszabb és rövidebb mondatokat!
12. Kerüld a túl hosszú, összetett mondatokat!
13. Dobd fel, tagold a cikkedet képekkel!

Érdekes, olvasmányos webszöveg
1. Sztorizz!
2. Kelts érzelmeket!
3. Kelts érdeklődést, kíváncsiságot!
4. Az olvasódról írj, mert magáról akar hallani!
5. Használj szinonimákat! https://szinonimaszotar.hu/ ; https://szinonimaszotar.poet.hu/
6. Legyen életszerű a szöveged!
7. Kérdezz!
8. Utasíts!
9. Használj felkiáltó mondatokat!
10. Egyes szám második személyben fogalmazz, ha lehet!
11. Úgy írj, mintha beszélnél!
12. Légy közvetlen!

Kerüld el a szövegeidben!
1. A szakszavakat
2. Az öntömjénezést
3. Az ömlengést
4. A száraz szöveget
5. Az általános megfogalmazást. Pl. így szoktuk csinálni, így javaslom csinálni helyett: így csináld!

Linkek
1. Legyen minél több belső linked!
2. Ha egy mód van rá, minden aloldaladon legyen kifelé mutató linked is!
3. Bejövő linkjeid is legyenek!
4. A horgonyszövegben szerepeljen a kulcsszó! (A horgonyszöveg egy olyan szövegrész, ami kattintható hivatkozás. Nem csak egy gomb, hogy kattints ide, hanem megfogalmazza a lényeget, tartalmazza a kulcsszót. Pl. Kérem a keresőoptimalizált szövegírás segédletet!)
5. Ha van másik honlapod, aminek hasonló a témája, akkor keresztbe hivatkozhatsz egyikről a másikra. És ugyanezt megteheted a közösségi média oldalaiddal.

Lezárás
Minden aloldaladon és a főoldalon is legyen olyan cselekvésre ösztönző felhívásod, ami összhangban van a weboldalad céljával!
1. Iratkozzon fel!
2. Kosárba gomb
3. Kérjen időpontot!
4. Kérjen árajánlatot!
5. Olvassa el a következő blogcikkedet!
6. Hívjon fel!
7. Írjon e-mailt!
8. Igényeljen termékmintát!
9. Töltse le a tanulmányt!
10. Nézze meg az áraidat!
11. stb.

Első lépésként mindenképpen töltsd le a táblázatot és utána kezdj el dolgozni benne! Figyelj arra, hogy alul több lapfül is található! 🙂

Hozzászólások küldése

Hozzászólás

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

0
    0
    Kosaram
    Üres a kosaradVissza a termékekhez
      Kupon felhasználása