Kulcsszó típusok Copy

Milyen tartalmakat igényelnek a különböző kulcsszavak?

  • Termék kulcsszavak, amik egyértelműen termékek nevét jelentik. Pl.: HP Elite Book 840 G3. Ritka, hogy konkrét termékkulcsszóra keresnek az emberek, bár a népszerű mobiltelefonoknál biztos előfordul. Inkább gyűjtő kulcsszavakra keresnek, ezeken keresztül jutnak el a termékekig.
  • Blog kulcsszavak, kifejezések, amelyekre valami szöveges, kifejtős tartalmat várnak az érdeklődők Pl.: penészes fal kezelése; hogyan fogyasszuk a gyömbért. Írd be a keresőbe, hogy „hogyan f”egyből egy halom ötletet ad ki: hogyan fogjuk meg az egeret; hogyan fűt a klíma, stb. A tartalommarketing korát éljük, tehát hogy sikeres legyen a weboldalad, kénytelen vagy sok hasznos tartalmat feltölteni rá. Ehhez nagy segítség számodra a kulcsszókutatás, hiszen készen kapod a témákat, amelyek érdeklik a célközönségedet.
  • Kategória kulcsszavak, amik valamely termékcsoportot fednek. Pl: férfi nadrág. Ebbe beletartozhat a hosszúnadrág, bermuda, rövidnadrág, farmer, szmoking nadrág, stb. De a hosszúnadrág, bermuda, stb. is kategória kulcsszó, mert ezek alatt is lehet több féle termék. Ha már 2 van, akkor az egy gyűjtemény. Webáruházakban fontos keresőoptimalizálási feladat és egyben lehetőség, jól megtalálni ezeket a csoportokat. Nem szöveges tartalmat várnak rá az érdeklődők, hanem termékcsoportokat, vagyis a termékválasztékot lebontva kisebb csoportokra. Ha férfiként rövidnadrágot keresel, nyilván te sem akarod végignézni az összes nadrágfajtát, csak a rövideket.
  • Főoldali kulcsszavak, amelyek lefedik a tevékenységedet. Jellemzően nagy keresésűek és egyértelművé teszik a Google számára, hogy mivel foglalkozol. 1-2-3 ilyen kulcsszó elég. Ezeket neked kell kitalálni. Bár kimondottan a Google kedvéért jelöljük a főoldali kulcsszavakat, lényeges, hogy a célközönségednek is világos legyen, hogy mit takar a kifejezés, mi a tevékenységed. Pl. gyerekruha, gyerekruha webáruház; weboldalkészítés, webshop készítés. Ha kiválasztottad a szerinted megfelelő kulcsszavakat, akkor írd be a kulcsszótervezőbe és nézd meg, hogy valóban ez-e a legkeresettebb kulcsszó, ami lefedi a tevékenységedet, vagy nem? Globálisan gondolkodj! Ne csábulj el nagy keresésű, de kicsit más jellegű, vagy túl specifikus irányba!

 

Honnan tudod, hogy milyen típusú kulcsszóval van dolgod?

Először hallgass a józan eszedre! Aztán írd be a keresőbe, és nézd meg az első találati oldalon, hogy milyen jellegű tartalmakat dob fel! Ott egyértelműen kiderül, hogy mire gondolnak az emberek, – és ezáltal a Google is – mikor beírják azt a bizonyos kifejezést. Az első néhány találat valószínűleg hirdetés, azzal ne foglalkozz!

Onnan látod, hogy hirdetéssel van dolgod, hogy az url előtt ki van írva. Ők fizettek azért, hogy előre kerüljenek.

Szóval, mielőtt cikket gyártanál potyára egy termék, vagy kategória kulcsszóra, mindenképp ellenőrizd, hogy mit keresnek valójában az érdeklődők!

Milyen honlapokat díjaz a Google?

A Google azt szereti, ha egy weboldal egy témát ölel fel. De azt töviről hegyire körbejárja.

A kulcsszókutatás lehetővé teszi számodra, hogy tematikus weboldalt hozz létre, hiszen a témádban az összes kulcsszót megtalálhatod és egy jó stratégiával el is érheted vele a célközönséged egészét.

Hozzászólások küldése

Hozzászólás

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

0
    0
    Kosaram
    Üres a kosaradVissza a termékekhez
      Kupon felhasználása