SEO szövegírás Copy

SEO blogírás

Hogy ne csak gyártsd a szövegeket, hanem el is érd vele a közönséged, és a céljaid!

Mitől SEO a blogírás, és hogyan segít neked a céljaid elérésében?

A SEO keresőoptimalizálást jelent magyarul. A te esetedben most az a dolga, hogy segítsen eljuttatni a cikkeidet az olvasóidhoz. Manapság a weboldaladdal eredményt, csak értékes és nagy mennyiségű tartalommal tudsz elérni. Az a rossz hírem, hogy egy honlap soha nincs kész! (Ez persze jó hír is lehet, mert ha az ügyfeleid igényesek és profin szeretnék csinálni a vállalkozásukat, akkor rendszeresen tudnak munkákkal bombázni téged. 😉) A weboldalad tehát, mindig folyamatos tartalomfeltöltést igényel, mert különben el fogsz veszni az internet zajában és senki nem fog rádtalálni! A SEO blogírás az egyetlen megoldás arra, hogy a honlapodat a Google organikus (természetes, nem fizetett hirdetések) találati listáinak elejére tornázd.

És a jó hírem az, hogyha ez sikerül, akkor jó eséllyel ott is maradsz, vagyis tartós lesz a helyezésed.

Hogy mennyi idő előre kerülni, az leginkább attól függ, mennyi tartalmat fogsz feltenni a honlapodra. Lesz olyan kulcsszavad, amivel hamarabb célba érsz, akár néhány hét alatt, a nehezebbekkel lassabban. Az lehet, hogy hónapok kérdése. Akár egy év is lehet.  De ha követed az itt leírtakat, akkor biztos lesz a sikered, mert ezzel a stratégiával sok kulcsszóra fogsz cikket írni, és sok kicsi sokra megy.

A lecke a blogírás témakörére van felépítve, de a keresőoptimalizálási szabályok ugyanúgy vonatkoznak és érvényesek a főoldal és aloldalak szövegírására is!

Mi a nulladik és legfontosabb lépése az eredményes SEO blogírásnak?

Mielőtt nekifognál az írásnak, a legeslegfontosabb tennivalód, hogy kiválassz egy kulcsszót, amire felépíted a cikkedet!

Kérlek ne akard elfecsérelni a drága idődet és csak úgy írni, ami eszedbe jut. Ha már rászántad magad, akkor csináld rendesen! Úgy, hogy az megérje neked. Persze nem állítom, hogy minden egyes cikkedet kulcsszóra kell, vagy lehet írni, de mindenképpen törekedj erre!

Nem könyvet készülsz kiadni, amit a könyvesboltok polcairól levesznek az olvasók. Amit most fogsz írni, azt meg kell találják az internet giga információ óceánjában.

Jó esetben már készült számodra egy kulcsszókutatás, és egy stratégia arról, hogy mely kulcsszavakra, milyen sorrendben készüljenek cikkeid. A kulcsszavaid megtalálása az egész online jelenléted alfája, és omegája.
E nélkül vaktában lődözöl, és várod, hogy rád leljenek a potenciális ügyfeleid. Nem fognak. Egy kulcsszókutatásal – ami egyben piackutatás is – annyi bogcikk témát találsz, hogy sosem kell azon törnöd az agyad, hogy mégis mi a bánatról kéne megint blogolj.

Na, de tegyük fel, hogy neked már megvannak a SEO blogíráshoz kigyűjtött kulcsszavaid, ki is választottál egyet, amire megírnád a cikkedet. Hurrá!  De hogy is fogj neki?

A SEO blogírás legcélszerűbb menete

1.      Kiválasztottad a kulcsszavad, azaz megvan a témád. Egy kulcsszó = egy téma = egy cikk. Nagyjából megfogalmazhatod a címet, de ez a cikk végén még bőven változhat. A lényeg, hogy képben legyél, a választott kulcsszavadra milyen tartalmat fogsz írni.

Gondold végig, ezen a témán belül, milyen altémákat szeretnél kifejteni? Milyen fejezetekre tagolnád? Adj alcímeket ezeknek a fejezeteknek!

Ebből össze fog állni egy vázlatod. Ha nagyon elkalandoznál, gondolj arra, hogy ahol jársz, az már egy másik cikk lehet! Nem kell minden muníciódat ellőni egy blogban.

Ha nem írsz vázlatot, szerteszét ágazik az írásod és egy idő után már nem is arról fog szólni, amiről eredetileg szeretted volna. Az ilyen – írom, ami eszembe jut – szövegekbe nagyon bele lehet gabalyodni.

 

2.      Írd meg a cikket! Adj ki magadból mindent, amit a témában el tudsz, és akarsz mondani! Közben legyen a fejedben az a bizonyos kulcsszó, amire a cikket írod, de csak annyira, hogy ne kalandozz el a témától! Most még ne azon görcsölj, hogy miként illeszd be a kulcsszavadat a szövegbe! Csak hagyd, hogy kijöjjön belőled az a tudás és tapasztalat, amit eddig magadba szívtál!

Mindeközben arra is gondolj, hogy ezt a felhalmozott tudást épp valakinek a szolgálatába szeretnéd állítani. Az lebegjen a szemed előtt, hogy mikor a látogató beírta a keresőbe a kulcsszavadat, vajon mire is volt kíváncsi? Hogyan segíthetsz neki legjobban?

Könnyen meglehet, hogy írás közben kialakul még néhány fejezet, ennek csak örüljél.

Arra is figyelned kell, hogy az olvasó érdeklődését folyamatosan fent kell tartanod. Ha már átjutott a legelső akadályon, mert tetszett neki a címed, tovább akar olvasni. De ha a cikked elején nincs valami izgalmas, meggyőző rész, akkor könnyedén sarkon fordul, és pá!

Szóval az elején durrogtasd el a patronjaid nagy részét, hogy átlendítsd a nagyján, és már ne akarjon a befejezés nélkül távozni!

 

3.      Helyezd el a kulcsszavakat a szövegben a blogírás szabályai szerint, és utána még annyiszor, ahányszor tudod, feltéve, hogy megőrzöd a természetességét! Ha erőltetettnek tűnik, inkább ne passzírozd bele! Többet ártasz vele, mint használsz. A ragozott alakokat, szinonimákat is érti a Google, nem kell aggódnod. Ezeket is mind tedd bele a cikkedbe. Nyilván nem kell mindegyikre külön blogot írni.

 

4.      Ha mindez megvan, kezdd el kipofozni!

  • formázd meg, használj kiemeléseket, különböző betűnagyságokat, stb.
  • javítsd ki a helyesírási hibákat
  • a szóismétléseket cseréld szinonimákra: https://szinonimaszotar.poet.hu/  https://szinonimaszotar.hu/
  • a túl hosszú mondatokból csinálj két rövidebbet
  • tagold a szöveget amennyire lehetséges, és ésszerű
  • használj kérdő, felkiáltó, felszólító mondatokat

 

5.      Véglegesítsd a főcímet, és az alcímeket! 

6.      Tegyél bele linkeket! Legalább belsőket. 

7.      A cikk végére mindenképp írj valami cselekvést ösztönző felhívást, ún. lezárást! Lejjebb erről részletesebben beszélek. 

8.      Nézd végig a fejezeteket, valóban jó sorrendben vannak-e?

9.      Add meg a hangulatát képekkel, ábrákkal, rajzokkal! Nevezd is el őket!

10.  Írd meg a metaadatokat! (lentebb ki lesz fejtve)

11.  Veregesd meg a vállad, és bonts ki egy hideg sört! Megérdemled.

A SEO blogírás szabályai

  1. Válaszd ki a kulcsszavadat, amire a cikket írod! 1 kulcsszó, 1 cikk.
  1. A címben szerepeljen a kulcsszó ragozatlan formában!
  1. Az első bekezdésben is legyen benne a kulcsszó ragozatlan formában!
  1. Az alcímekben is szerepeljen a kulcsszó, minimum egyben!
  1. Ha felsorolást használsz, abban is!
  1. A kulcsszósűrűség 0,5 – 4% legyen megközelítőleg! Ebből is látszik, hogy nincs erre előírható recept, a cikk hossza nagyban befolyásolja ezt.
  1. A kulcsszó attól kulcsszó, hogy pont úgy írják be a keresőbe. Így is használd, ha lehet! Viszont a szöveg természetességének megőrzése fontosabb, minthogy teleszurkáld kulcsszavakkal, és elriaszd az olvasódat. A ragozott alakokat is érti a Google, ezért nincs baj, ha néhol így alkalmazod. Ha attól tartanál, hogy a kulcsszavaddal a szóismétlés hibájába esel, a SEO blogírásnál ezt most elfelejtheted. Itt pont erre van szükséged.
  1. A szöveg hosszára sincs kőbe vésett előírás. A Yoast SEO bővítmény (amit majd használni fogunk) ugyan nem szereti, ha 300 szónál rövidebb egy cikk, de bizonyos esetekben még ez is hosszú egy SEO blogbejegyzéshez. Sokszor viszont kevés. Ha a téma megkívánja, ne fogd vissza magad, 2000-4000 szavas cikkeket is írhatsz! Így sokkal több infót adsz és tovább maradnak az oldaladon, ami hasznos.

A meta adatok fontossága, szabályai és írása

Amikor beütsz egy kulcsszót a Google-ba, kidob neked egy rakás találatot. Ott találkozol először a meta adatokkal. Mindössze 3 sor, de ezen múlik, hogy kattintanak-e majd a honlapodra egyáltalán. Ha valamelyik úgy van megírva, hogy felkelti az érdeklődésedet, feltételezed, hogy az a tartalom van mögötte, amire szükséged van, akkor rákattintasz. Többnyire nem is egyet nézel meg, hanem többet. És ritkán mész át a 2. oldalra. SEO szempontból ezek az adatok alapvetőek, döntő fontosságúak.

  1. A meta adatok első eleme a title. Ez az a kék színű sor, amit legelőször elolvasol. És ez az, amit a Google is legelőször lát, amiből tájékozódik, hogy miről szól a tartalmad. Az egyik legfontosabb jel a számára.
  2. Utána következik a metaleírás. Ez egy reklámszöveg, amiben összefoglalod, mire számítson a látogató, ha kattint, és ellátogat az oldaladra.
  3. A 3. meta adat az aloldal címe, ami viszont a találati listán nem látszik, csak az aloldalon. Ellenben rá is vonatkozik néhány SEO szabály. Ez az URL linkben lesz benne.

Alább láthatsz 3 példát, amiben az első 2-nél nincsenek kitöltve a metaadatok, ezért a Google összeollózott valamit az oldalról.

Ez egy őskáosz, mert nincsenek kitöltve a metaadatok:

Neki viszonylag szerencséje van, bár itt sincs kitöltve sem a title, sem a metaleírás:

Ezt viszont tudatosan, profin megírták:

Title szabályai:

  • a honlapmotor képzi az aloldal címéből, de te nyugodtan írd át, használd ki a helyet
  • 2 tagból áll: előtag, ami az aloldal címéből adódik – utótag, ami a márkanév
  • az előtag lehet pusztán a kulcsszó – utótag a márkanév (ez a legegyszerűbb)
  • hossza összesen max. 55-70 karakter
  • ha hosszabb levágja, és …-ot rak a végére
  • a kulcsszó legyen benne lehetőleg az elején, ragozatlan formában
  • legyen figyelemfelkeltő, kattintásra ösztönző
  • minden aloldalnál legyen egyedi, ne ismétlődjön

 

Metaleírás szabályai

  • legyen kattintásra csábító a szövege, legyen benne ígéret, előny, titok
  • 156 karakter legyen, különben levágja a Google …-al
  • minimum 100 karakter legyen, különben kitoldja a Google
  • blogbejegyzésnél általában kiteszi a dátumot a metaleírás elejére a Google, ezért csak 141 karakter fér ki
  • legyen benne a kulcsszó, de itt már lehet ragozott alakban is
  • minden aloldalnál legyen egyedi, legalább egy szó eltérés legyen

 

Az aloldal címe

  • minden aloldalnak írjál címet, a főoldal ez alól az egyetlen kivétel
  • szerepeljen benne a kulcsszó, amire a cikket írod
  • lehet a cím pusztán a kulcsszó, ha nagyon beszédes
  • ne legyen túl hosszú
  • legyen érdekes, ígéretes

Hogyan lesz befogadható, jól olvasható a szöveged?

Képernyőt felületesen, szkennelve olvasunk. Kb. úgy, mint mikor átfutunk egy újságot, hátha van benne valami, ami érdekelhet.

De ha képernyőn olvasol, mondjuk egy tanulmányt, aminek minden sora érdekel, azt is nehezebben olvasod egybefüggő szövegként.

Ezért sokkal befogadhatóbb egy iromány a monitoron ha:

  • néhány soros bekezdésekre tagolod
  • kiemeled félkövérrel a fontos részeket
  • úgy emeled ki, hogy ebből összeolvasható, értelmes szöveget kapj
  • használsz egyéb kiemeléseket is, pl. dőlt betű, színes szövegrész, stb…
  • fejezetekre bontod az írásod
  • alcímeket adsz a fejezeteknek
  • az alcímeket nagyobb betűvel írod
  • felsorolást alkalmazol, ha van rá mód
  • felváltva használsz hosszabb, rövidebb mondatokat
  • nem kínzod az olvasót többszörösen összetett mondatokkal
  • feldobod, tagolod a cikkedet képekkel

Hogyan írj érdekesen, olvasmányosan SEO blogot?

  • Mindenki magáról akar olvasni, nem rólad. Ez lebegjen folyton a szemed előtt, mikor fogalmazol. Ha egy szolgáltatásodról írsz, azt is úgy tedd, hogy az olvasódhoz beszélsz, és őróla. Miben segítesz neki, milyen problémáját oldod meg, mennyire pompásan fogja magát érezni a terméked, szolgáltatásod által?
  • Sztorizz, ha egy mód van rá! Ha egy történetbe bugyolálod a mondandód, az mindig érdekesebb. Ezt pl. a honlapodon a „Rólam” menüpontban mindenképp érdemes így csinálni. Miért azzal foglalkozol amivel, hogyan talált rád ez a szakma? Na, ez az az egy kivétel, ahol viszont tényleg rád kíváncsi az olvasó, nem magára. Lehet, hogy meglepődsz, de ez az egyik legolvasottabb menüpont a weboldalakon. Úgyhogy adjál bele mindent, légy őszinte, és
  • Kelts érzelmeket! Kavard fel az állóvizet, hass a lelkekre, bármit tégy, csak ne légy unalmas!
  • Használj az általános, agyonhasznált szavak helyett izgalmas szinonimákat!
  • A hosszú, összetett mondatok nem szerencsések, csak ritkán alkalmazz ilyet! A frappáns, rövid mondatoknak nagyobb az erejük. És jobban olvashatóak, érthetőek. Ha kész a szöveged, nézd át ilyen szempontból, és a túl hosszú mondatokat robbantsd ketté!
  • Légy életszerű! Nem nyelvtan dolgozatot írsz.
  • Kérdezz! Utasíts! Használj felkiáltó mondatokat!

Mit kerülj a szövegeidben, és miért?

  • A szakszavakat mindenképp, kivéve, ha egy szaklapban írsz szakiknak. Mert ami neked természetes, azt nem biztos, hogy más érti.
  • Az általános megfogalmazásokat. Pl. így szoktuk, vagy így szokták az emberek. Mert mindenki azt szereti, ha hozzá beszélnek. Írj annak, aki olvas téged! Írd úgy, hogy te így szoktad. Egyes szám második személyben. Ahogyan most engem olvasol.
  • Az öntömjénezést. Mert az gáz.
  • De még a szimpla, magadról való szövegelést is. Mert senki sem rólad akar olvasni, hanem magáról. Úgy csomagold be a mondandód, hogy azt érezze, ő a fontos. Nem az a lényeg, milyen szuperszonikus dolgot fedeztél fel, hanem hogy ezt ő mennyire fogja élvezni. Az ügyfeled problémájáról írj, annak megoldásáról, a számára élvezhető előnyökről!

Hogyan írj ütős címsorokat?

A jó címsor figyelemfelkeltő, és valami olyan elemet tartalmaz, ami továbbolvasásra bírja a látogatódat. Mondjuk, kíváncsivá teszi, valami ígéretet tartalmaz, esetleg beharangoz egy újdonságot.

Úgy gondolj a címsorodra, mint a legelső, legnagyobb akadályra, amit ha megugrasz, az már fél siker. Inkább legyen kissé bulváros, mint unalmas!

 

  1. Kérdésekkel kíváncsiságot ébreszthetsz. Főleg a „hogyan” szóval kezdődő mondatok hatékonyak. Pl.:
  • Hogyan tudsz megfogni egy halat puszta kézzel?
  • Hogyan légy sikeres SEO blogíró?
  • Hogyan fogyott le a szülés után ….?
  • Melyik színésznőnkkel vacsorázott Brad Pitt, mikor Budapesten forgatott?
  • Miért nem mindegy, hogyan írsz meg egy blogcikket?
  • Milyen előnyökkel jár számodra, ha …..?
  • Milyen napszakban leghatékonyabb a jógázás?
  • Mennyiért kelt el a maffiafőnök luxusvillája?
  1. A számok használata mindig eredményes az ígéretek megfogalmazásában. Főleg a páratlanoké. Pl:
  • 5 tipp arra, hogyan tudsz gyógyszer nélkül elaludni esténként
  • 3 egyszerű jógagyakorlat arra, hogy elmulaszd a vállfájásod
  • 10 kihagyhatatlan film romantikusoknak
  • 3+1 érv amellett, hogy …..
  • 3 hét alatt mínusz 10 kiló
  1. Egy kijelentő mondat is célba érhet, ha ígéretet tartalmaz. Pl:
  • Egyet fizet, kettőt kap
  • Kifutó termékeink féláron
  • Minden szombaton élőzene és tombola
  • A legfinomabb szülinapi csokitorta
  • Minden idők legizgalmasabb krimije a mozikban
  • Szezonvégi kiárusítás az IKEA-ban
  • Jógával a depresszió ellen
  1. Az újdonság ereje mindig sikeresen meglovagolható. Pl:
  • Új kollekcióval rukkolt ki a Gucci a magyar közönség kedvéért
  • Először lép színpadra hazánkban a világhírű díva Céline Dion
  • Szenzációs felfedezést tettek magyar orvosok a koronavírussal kapcsolatban
  • A legfinomabb gluténmentes, szülinapi csokitorta
  • Minden idők legizgalmasabb krimije a mozikban
  • Sosem látott kiárusítás az IKEA-ban
  • Új, speciális jógagyakorlatok irodai dolgozók számára
  1. A felszólítás, utasítás ereje is hatékony módszer. :
  • Játssz, és nyerj!
  • Előzd meg a csődöt!
  • Iratkozz fel a hírlevelünkre!
  • Siess, mert lemaradsz!
  • Használd ki az utolsó lehetőséget, különben örökre bánni fogod!
  • Ne add fel! Neked is sikerülhet!
  • Spórolj időt! Magán jógaóra az otthonodban!
  • Ne kínlódj tovább! Napi 20 perc jóga hátfájás ellen!

A hivatkozások fontossága, azaz mit jelentenek számodra a linkek a tartalmadban?

SEO (keresőoptimalizálás) szempontból kardinális kérdés, hogy legyenek linkek a blogcikkeidben. Mint a honlapod egyéb oldalain is.

  • féle linket használunk: belső, és külső linket.
  • A belső linkek a honlapodon belüli hivatkozásokat jelentik. Pl. egyik blogcikkedbe elhelyezel egy linket, ami egy másik cikkedre visz. Egy nagy témában írt 4-5 cikkedet így összelinkelheted. Egyikből átirányítod a másikba, így elolvashatja az összes információt, ami a témára vonatkozik, nem kell keresgéljen. Vagy viheted az árlistádra. Esetleg az egyik szolgáltatásodra, termékedre. Vagy a szolgáltatásodról az árlistádra. Még jobb, ha valamiféle feliratkozási, csatlakozási lehetőségre, vagy ajánlatkérő oldalra tereled.
  • A külső linkek pedig egyrészről a weboldaladról mutatnak egy másik weboldalra, vagy egyéb online felületre. Ezek a kifelé mutató linkek. pl.: egy cikkre, ami kapcsolódik a te blog témádhoz.
  • Másrészről pedig ha kívülről hivatkoznak a te honlapodra, azok a befelé mutató linkek. Pl. valaki a facebook oldalára betesz egy linket rólad, mert elégedett a szolgáltatásoddal, és azon keresztül ajánlgat a barátainak. Egy másik honlap tulajdonossal is megbeszélheted, hogy kölcsönösen belinkelitek egymás oldalát a saját felületeteken, de természetesen ha fizetsz valakinek hogy kikerüljön az ő oldalán a linked, az is befelé mutató link.

A belső linkek azért hasznosak, mert a Google azt látja, hogy te a linkelt oldalaidat valamiért fontosnak ítéled. A külső, kifelé mutató linkeknél pedig azt díjazza, hogy plusz tartalmat nyújtasz az olvasóidnak. A legértékesebbek viszont a rád hivatkozó, befelé mutató linkek. Ebből látja a Google, hogy más is relevánsnak tart téged a témádban. Főleg akkor, ha egy nagy keresésű, elismert weboldalról érkezik rád hivatkozás, akkor különösen méltányolni fog a téged a Google.

A cikk végi lezárás, avagy el ne engedd, ha már itt van!

Ne hagyd lógva az olvasódat a blogod végén! Nagy pazarlás lenne az a részedről.

Minden cikked végén próbáld rábírni valamire! Leginkább olyanra, amivel megkaparinthatod valamilyen elérhetőségét. Így a továbbiakban tudsz vele kommunikálni, információkat, ajánlatokat küldeni:

  • iratkozzon fel a hírleveledre
  • kérjen árajánlatot
  • igényelje a termékmintádat
  • töltse le a tanulmányodat
  • vegye fel veled a kapcsolatot
  • vásárolja meg a termékedet
  • hívjon fel telefonon
  • írjon e-mailt
  • nézze meg az áraidat
  • olvassa el egy másik cikkedet
  • csatlakozzon a facebook csoportodhoz, stb…

Honnan és hogyan keríts olvasókat a cikkeidhez?

Sok estben már a címnél eldől, hogy továbbolvassák-e a cikkedet, vagy nem. Ha már ott van az embered orra előtt lehet, hogy átfutja, és elolvassa az alcímeket, a félkövér kiemeléseket, aztán eldönti, érdekli-e annyira, hogy belemélyedjen.

Ha már ott van az orra előtt. De odáig is el kell jusson valahogyan.

  • Megírsz egy blogbejegyzést, és kiposztolod valamelyik közösségi média oldaladra. Reménykedsz, hogy minél többen kíváncsiak lesznek rá, mit is alkottál. De min múlik, hogy rákattintanak-e a bejegyzésed linkjére? Bingó! Persze, hogy a címén.
  • És szinte ugyanez a helyzet, ha valaki a Google-ban keres megoldást a problémájára, és ott vagy a találati listán az orra előtt. Beírja, mondjuk azt, hogy „kovácsoltvas kerítés budapest”. És a lehetőségek közül melyikre fog rákattintani? Amelyiknek úgy van megírva az a néhány sor reklámszövege, (az ún. meta adatai), hogy az felkeltse az érdeklődését. Hiába vagy elöl a keresőben, ha nem csábítanak kattintásra a szövegeid, fújhatod az egészet.
  • Nézzük az e-maileket. Hírlevelekben is küldhetsz értesítést arról, hogy írtál egy blogbejegyzést. Ott a tárgymező a kritikus pont. Sok e-mail marad olvasatlan csak azért, mert unalmas, semmitmondó a szövege. Nem könnyű jó tárgymezőt írni.
  • Meg is hirdetheted a bejegyzéseidet, de az pénzbe kerül. Ami persze lehet egy stratégia is. De ha folyamatosan töltöd fel a cikkeidet a honlapodra, akkor előbb-utóbb bebetonozod magad az első helyezések egyikén. Feltéve, ha olvassák is őket.
  • Egy cikket többször is kitehetsz a közösségi média felületeidre (facebook, insta..) néhány havonta, ha éppen nincs új posztod. Nem fognak rá emlékezni. És, ha valaki mégis, akkor mi van? Biztos talál benne újat akkor is, ha már olvasta szóról-szóra ugyanazt.

Hogyan éred el, hogy olvassák a cikkeidet és ezáltal szeressen a Google?

Tulajdonképpen ez egy „22-es csapdája”.

Gondolj csak bele! Úgy sorol egyre előrébb a Google, ha minél többen olvassák a tartalmaidat. De hogy fogják a látogatók egyáltalán megtalálni a cikkeidet, ha a kezdetekben még valahol a sor végén kullogsz?

A kis keresésű kulcsszavakra kell először cikkeket írni, és folyamatosan menni egyre a magasabb keresésűekre.

A kis keresésű kulcsszavakat ugyanis szinte senki nem célozza. Nincs rá verseny egyáltalán. Ha te viszont tartalmat adsz a látogatóknak ezekre a kulcsszavakra is, akkor ezt meghálálja a Google. Nem csak úgy, hogy a kicsi kulcsszavakra írt cikkeidet felhozza akár az első helyre, hanem úgy, is, hogy az erős, nagy keresésű, fő kulcsszavaidra is előre rangsorol. Látja, hogy szakértő vagy a témádban, és megjutalmaz. Juhéj!

Ha neked a jóga a szakterületed, és van mondjuk 15 nagyobb téma amiről írni szeretnél, akkor mind a 15 témában legyen 3-4-5 altémád, amire cikket fogsz írni úgy, hogy ezekkel teljesen lefedd az egész témakört. A legkisebb keresésűekkel kezdd, így haladj felfelé! Vesézz ki egy témakört, utána menj a következőre!

Sikeres cikkírást! 😊

Hozzászólások küldése

Hozzászólás

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

0
    0
    Kosaram
    Üres a kosaradVissza a termékekhez
      Kupon felhasználása