Weboldal szöveges tartalom 1. Copy

Ebben a leckében 3 fejezetet veszünk:

  1. Mikor jó egy webszöveg?
  2. Mitől hatékony a webszöveg?
  3. Tartalmi bizalomépítő elemek

1. Mikor jó egy webszöveg?

Egyértelműen akkor jó a webszöveged, ha eléred vele a kitűzött célodat, valamilyen cselekvésre ösztönzi a látogatódat: eladja a terméked, megrendelik általa a szolgáltatásod; feliratkoztat hírlevélre; kérnek árajánlatot, foglalnak időpontot, stb.

2. Mitől hatékony a webszöveg?

A célcsoportodnak szól, az ő nyelvén
Ahhoz, hogy tudja az olvasód, jó helyen jár, fel kell fedezze, hogy a honlapod kínálata neki és róla szól. Az ő problémájával és annak megoldásával kell találkozzon. Mindezt pedig olyan megfogalmazásban javasolt tálalnod, hogy otthon érezze magát. Ehhez nyújtanak segítséget a kérdőívben adott kifejtős válaszok és az ügyfélvélemények.

Az általad nyújtott előnyre, az erősségedre fókuszál
Ha már tudja, hogy jó helyen jár, el kell érjed, hogy érdekelje és el is higgye amit írsz! Ehhez azokat az előnyöket kell kiemelned, amelyeket élvez majd a terméked/szolgáltatásod által. És ahhoz, hogy melletted döntsön, az erősségeidet is hangsúlyoznod kell!

Jól olvasható, világos a kommunikációd
Ahhoz, hogy megfogd az olvasód, könnyedén befogadható szöveget kell gyártanod. Tagold, használj kiemeléseket, alcímeket, mert nehéz monitoron egybefüggő irományokat olvasni. Egyértelműen fogalmazz, ne beszélj rébuszokban, ne kelljen megfejteni az olvasónak azt, amit írsz!

A beszélt nyelvre hasonlít
Sokkal inkább átmegy az üzeneted, ha úgy fogalmazol, mintha beszélgetnél valakivel, valakihez. Célszerűen az ideális ügyfeledhez. Ne használj hosszú körmondatokat, inkább frappáns, rövideket. Ne csak kijelentő módban beszélj, hanem kérdezz, utasíts, használj felkiáltó mondatokat is. Kelts érzelmeket!

Nem untatod az olvasót
Nem könnyű megtartani a figyelmet az interneten. Milliónyi információ csábíthatja el az olvasódat. Ezért próbálj legalább kicsit kilógni valamivel a sorból! Tartalmilag is színesítheted, de akár írásjelekkel is kizökkenthetsz a monotonitásból. Inkább a bulváros stílus felé menj, mint a döglött unalom csapdájába! Tanulj meg izgalmas, sokat ígérő címsorokat kreálni, hogy továbbolvassanak! És írj olyan fejezeteket, hogy kíváncsiak legyenek a következőre!

Keresőoptimalizált a szöveged
Hiába írsz bármilyen szuper tartalmat, ha nem találják meg az érdeklődők. Ezért kell keresőoptimalizált szöveget írnod, vagyis egyszerre a célcsoportodnak és a Google számára is. Nem bonyolult, egyszer kell megtanulni, azután mindig következetesen alkalmazni.

3. Tartalmi bizalomépítő elemek

Jó néhány olyan lehetőséged van, amivel segíthetsz az érdeklődőidet a kassza felé terelgetni. Érdemes kimaxolni őket. És amennyire lehet, egyedivé tenni tartalmilag, és design szempontból is.

Ezeket az elemeket nem kell keresőoptimalizálni, ezért máris nekiláthatsz rajtuk dolgozni, hogy legyen végre szöveges tartalom a készülő weboldaladhoz.

Az alábbiakban felsoroltak ismerősek már neked a konkurenciaelemzésből, amikor a versenytársak weboldalát vizsgálgattuk.

 

  • Garancia
  • Ügyfélvélemények (testimonials)
  • Referenciamunkák/Portfólió
  • Rólam menüpont
  • A csapatunk, vagy Rólunk menüpont
  • Eredmények
  • Szakértői bizonyíték
  • GYIK
  • Blog
  • Közösségi média
  • Kapcsolati adatok
  • Adatvédelem

Garancia

Bármi a tevékenységed, tudsz és érdemes rá garanciát vállalnod akkor is, ha nem kötelező.

Webáruháznál, ugye a termékekre kötelezően, 14 napos visszavásárlási garanciát kell vállalnod. Kivéve, ha egyedi megrendelésre készíted a terméket.

De ha te szolgáltató vagy, akkor is felmerülhet a vásárlóban, hogy mi van akkor, ha nem leszek elégedett? Akkor hogyan jöhetek ki veszteség nélkül a helyzetből?

Ezért előre kell kezelned az érdeklődők kifogásait minden ágazatban egyaránt! El kell juttatnod abba az állapotba, hogy nincs mit vesztenie! Persze van olyan helyzet, mikor valaki megőrül valamiért, és alig várja, hogy hozzájusson, kerül, amibe kerül. De nem biztos, hogy neked ilyen szerencséd lesz a vásárlóiddal. Többnyire meg kell értük küzdeni. Szóval légy kreatív, és találj ki saját garanciákat! Nyugodtan vonatkoztass el a megszokottaktól!

Gondolkozz el, mit tudsz kínálni, ami nem nagy áldozat a részedről időben és anyagilag, mégis megnyugtató lehet annak, aki épp hezitál a vásárláson. Több ilyen kis dolog együtt sokat érhet. Vedd végig magadban az egész vásárlási folyamatot és a termék vagy a szolgáltatás életgörbéjét! Majd ennek tudatában keresd meg azokat a pontokat, ahol igényelne a vásárlód valami segítséget!

Persze a pénz visszafizetési garancia nagyon hatásos, de az emberek még így is bizalmatlanok. Ha ilyet vállalsz, jó, ha megemlítesz olyan esetet, ami valóban megtörtént. Kérd meg az illetőt, hogy írjon néhány sort arról, milyen flottul ment a visszafizetés! De azt is lehet kommunikálni, hogy x ideje, még senki nem kérte vissza a pénzét. Ha ez így igaz. De életszerűbb az, ha megtörténik. És nagyobb bizalmat kelt, ha elhiszi az ember, hogy valóban visszakapja a pénzét minden különösebb indoklás nélkül.

Milyen egyedi garanciákra gondolok?

  • Nálatok valaki mindig felveszi a telefont. Ez bagatellnek tűnhet, de nem az. Vannak olyan helyzetek, amikor csak egy kérdés választ el valakit a megrendelem gomb megnyomásától.
  • X napon belül választ kap írásban
  • Még aznap visszahívod
  • Javítási garancia. Ha olyan dolgot árulsz, ami nem szokott elromlani, akkor érdemes rá hosszú javítási garanciát vállalni. Főleg, ha te vagy a gyártó.
  • A termék anyagára garancia. Sok esetben ez kötelező. Nézz utána!
  • Alkatrész utánpótlás sokáig. Ez is kötelező valameddig
  • Segítesz beüzemelni
  • Évente ellenőrzöd
  • Személyes felmérés
  • Személyre szóló tanácsadás szakembertől
  • Kipróbálási lehetőség nálad, nincs zsákbamacska
  • Otthon használhatja pár napig, mielőtt megrendeli
  • Amíg javítod, kap másikat, amit addig ingyen használhat
  • Küldesz termékmintát, hogy könnyebb legyen választani
  • Küldesz színmintát
  • Szakember készíti garancia
  • Kérhet rá új huzatot pár év múlva is

A saját területeden biztos találsz olyan dolgokat, amiket amúgy is megtennél, és akár más is csinálja, de nem kommunikálja. Ezekből állíts össze egy csokrot és dolgozd ki garanciának! Ha megtaláltad az erősségedet, arra is építhetsz garanciát! És az általad nyújtott előnyökre is.

Gondolj arra, hogy milyen problémáját oldod meg az ügyfelednek! Ha ezt a megoldást te garantálni tudod, akkor azt is kihangsúlyozhatod. De vannak dolgok, amivel óvatosan kell bánni! Ne garantálj olyan dolgot, ami nem csak rajtad múlik, és később számon kérhetik rajtad! Vannak a Versenyhivatalnak is előírásai amiket jó, ha nem szegsz meg! A „leg” szóval csínján kell bánni. Ha te vagy a legjobb, legszebb, legnagyobb valamiben, azt bizonyítani is kell. Csak akkor mondhatod, ha alá tudod támasztani. És a gyógyító kifejezést sem alkalmazhatod, hiába igaz. Ha ilyen témában mozogsz, akkor járj utána a szabályoknak, mert szigorúak!

Ügyfélvélemények

Ez a legfontosabb bizalomépítő elem. Szánj rá energiát, hogy hiteles visszajelzéseid legyenek! Ha a kapott vélemény nem tökéletes helyesírásilag, az nem baj. Néhány baki belefér, ez is alátámasztja a hitelességét.

Mik a fokozatai az ügyfélvéleményeknek?

  1. Szöveges vélemény + keresztnév
  2. Szöveges vélemény + teljes név
  3. Szöveges vélemény + teljes név + város
  4. Szöveges vélemény + teljes név + város + arckép
  5. Szöveges vélemény + teljes név + város + arckép + fotó a termékkel együtt
  6. Videó termékkel, vagy a szolgáltatást méltatva, névvel
  7. Videó termékkel, vagy a szolgáltatást méltatva, celebbel
  8. Szöveges vélemény + teljes név + titulus + cégnév
  9. Szöveges vélemény + teljes név + titulus + cégnév + arckép
  10. Szöveges vélemény+ teljes név + titulus + cégnév + fotó a termékkel együtt
  11. Videó a cégben, termékhasználat közben, vagy a szolgáltatásról beszélve, ajánlva

    Milyen ügyfélvéleményt kérj?

    Nem mindegy, hogy magánemberek, vagy cégek az ügyfeleid. De ha magánembereket célzol, akkor is kérhetsz olyantól véleményt, aki vállalkozó, de magánemberként volt az ügyfeled. Sokkal hatásosabb ugyanis, ha úgy írja alá valaki a véleményét, hogy Kovács Jakab X cég ügyvezetője. Mi több, ez neki is lehet egy apró reklámlehetőség, hogy kiírja a cége nevét, weboldalát. Minél több adatot vállal valaki a véleménye mellé, az annál hatásosabb. Láthatod, hogy a videó viszi a pálmát. Ha ezen egy híres ember méltat téged, akkor az a meggyőzés mesterfoka.

    Javaslom, hogy a 3. pontnál alább ne add, de minimum a 4. legyen a célod! És az volna a legjobb, ha lennének szöveges és videós ügyfélvéleményeid is. Kezdetnek 3 minimum, de gyűjtsd őket folyamatosan! Legyen néhány tartalékban, amit nem teszel fel a honlapodra, hanem valami reklámban, vagy értékesítési szövegben fogsz elsütni. Elég ciki, ha mindenhol ugyanazok az ajánlások köszönnek vissza.

     

    Hogyan szerezz ügyfélvéleményeket?

    Jó, ha vásárlás, vagy a szolgáltatás igénybevétele után egy idővel küldesz egy levelet, (automatikusan beállíthatod) amiben megírod, hogy reméled, minden oké, szóljon, ha nem! És kérsz az ügyfeledtől néhány elismerő sort. Lesznek, akik nem reagálnak, aztán akik tényleg csak pár sort írnak, de lesznek lelkesek, akik vállalják, hogy komolyabban beszámolnak és az arcukat is adják hozzá. Szóval ez legyen egy tudatos, folyamatos munka a jövőben! Már most kezdj el ezzel foglalkozni! Tervezd meg, milyen csatornákon, hogyan fogsz véleményeket, ajánlásokat kérni! Ha vannak már ügyfeleid, akkor vágj is bele, mert időbe telik, mire megkapod tőlük!

    Csinálhatsz kérdőívet, amiben ez lehet az egyik pont, hogy ajánlana-e téged másnak? Ha igen, akkor most fogalmazza meg! És kérheted, hogy adja meg a nevét, cégnevét, fotóját, stb. A videóhoz talán közelebbi ismeretség szükséges, de egy elkötelezett vásárlóval nem nehéz barátságba kerülni. Ha te megoldottad egy problémáját, akkor ő is szívesen vállalkozik arra, hogy segítsen neked és megossza másokkal az örömét. Hidd el, nem ciki ilyet kérni!

    Ha még kezdő vagy, és nincsenek ügyfeleid, akkor kérd meg a barátaidat, hogy írjanak rólad véleményt. Milyennek ismernek téged, ami miatt biztosan kiválóan fogod végezni a dolgod, de persze ne jövő időben legyen megfogalmazva. Később, majd ezeket kicseréled valódi ügyfelek véleményeire. Vagy hagyd ki, amíg nem érkeznek be hozzád az első visszajelzések a munkádról.

    Rólam menüpont

    Hihetetlen, de a mérések szerint a Rólam menüpont az egyik legolvasottabb aloldala egy weboldalnak. Viszont, ezen a menüponton kívül, nem akar rólad olvasni, hallani senki. Kizárólag saját magáról, arról, hogy a problémájára, igényeire, céljaira milyen megoldást találhat a honlapodon. Ez amúgy kicsit erre a menüpontra is igaz. Tehát amikor magadról írsz, azt tedd úgy, hogy közben arról beszélsz, hogyan teszel mindent a vásárlóid szolgálatára.

    Miért kell különös figyelmet szentelned ennek az aloldalnak?

    Mert az emberek egyre bizalmatlanabbak, lássuk be, nem véletlenül. És keresnek valami olyat, amitől kötődni tudnak, ami eloszlatja a félelmüket és meggyőzi őket arról, hogy jó döntést hoznak. Amivel maguknak is megmagyarázzák, hogy valóban szükségük van arra, amit szeretnének, és csökkenti a bűntudatukat, hogy pénzt költenek rá. Lassan a fél weboldalnak arról kell szólni, hogyan győzd meg a látogatóidat, hogy melletted tegyék le a voksukat.

    Valószínűleg neked is van, nem egy konkurenciád, aki jól csinálja a dolgát. Így komolyan meg kell győznöd a látogatóidat arról, hogy veled jobban járnak. És lehet, hogy pont a Rólam menü lesz az, amelyik az i-re felteszi a pontot. Főleg, ha olyan a szakterületed, hogy kicsit bensőségesebb kapcsolatba kell kerülj az ügyfeleddel. Pl. nem mész el akárkihez te sem egy masszázsra. De még fodrászhoz sem. Az egészségedet meg pláne nem bízod akárkire. De egy tanácsadónál, tanárnál, vagy ügyvédnél ugyanilyen fontos ez. Úgyhogy az ember természetesen tudni akarja, hogy kire bízza rá magát, a gyerekét meg pláne.

    De ha olyan termékeket árulsz, amiket még sokan mások is, akkor aztán különösen fontos valamivel megkülönböztetni magad. A Rólam menü erre is kiváló lehetőség. Itt elmondhatod a saját történeted, hogy neked mennyire bevált, ezért döntöttél úgy, hogy másoknak is segítséget nyújtasz vele. Stb.

    Szóval, ha egyedül viszed a vállalkozásod, kérlek, vedd ezt komolyan és szentelj ennek a menünek közel hasonló figyelmet, mint a termékek/szolgáltatásokénak!

    Elolvassák-e az emberek?

    Sokan mondják, hogy nem kell a rizsa, az emberek úgysem olvasnak. De ezt el ne hidd!!! Főleg, hogy a tartalommarketing korát éljük. Bizonyítottan, csak sok tartalommal tudsz labdába rúgni az interneten. Ha valaki valamit meg akar szerezni, akkor egyre többet informálódik róla. Megnézi a kínálatot, összehasonlítgat, mielőtt dönt. És rengeteg lehetősége van, lássuk be! Persze nem vagyunk egyformák ebben sem. Van, aki kevés infóval beéri, van, aki alaposabban szeret utánajárni a dolgoknak, és lesz olyan, aki A-Z-ig végig olvassa a honlapod. Az jól tud esniJ (mert ez általában ki is derül) Úgyhogy, érdemes minden létező információt megadnod a tevékenységedről. Legfeljebb közben arra figyelj, hogy könnyű legyen kiszűrni a lényeget. Ezt a honlapod egész tartalmára értsd, nem kifejezetten a Rólam menüpontra vonatkozik.

    Hogyan írj ütős Rólam menüt?

    Bármennyire is azt hiszed bizonyos helyzetekben, hogy tudatos döntést hozol, ez még sincs így. Még a racionálisnak tűnő érveinket is az érzelmeink irányítják valahol tudat alatt. Ezért nagyon fontos, hogy a Rólam menüben próbálj meg érzelmeket kelteni az olvasóban! Őszintén beszélj, és engedd egy kicsit közel magadhoz őt! Jó, ha kapcsolódni tud hozzád valamilyen ponton és szimpatikus leszel számára. Legeslegjobb, ha egy sztoriba ágyazod az egészet. Ha egy történeten keresztül meséled el, hogy miért ezzel foglalkozol, hogyan kerültél a téma közelébe, miért lett a szenvedélyed, az a leghatásosabb. De ha épp nem a szenvedélyed, amit csinálsz, de ebből akarsz megélni, akkor is van valami oka, hogy ezt választottad. Lehet, azt gondolod, pusztán a pénz. De akkor ezer mást is választhattál volna. Szóval van ott még valami elásva, azt találd meg, csomagold be és tálald úgy, hogy kívánatos legyen!

    Az egészet úgy írd, mintha mesélnél egy történetet az ideális vásárlódnak. Egyes szám második személyben szólj hozzá! Ez érvényes az egész webszövegre, hiszen így sokkal inkább otthon érzi magát az oldaladon. Ha az írásod végére teszel valami burkolt üzenetet, vagy tanulságot annak, aki épp olvassa, az hatásos lehet. Nem egy tipikus lezárásra gondolok, hogy olvassa el az egyik blogbejegyzést, vagy kérjen időpontot most! Sokkal inkább, valami személyesre, ami észrevétlenül ugyan, de mégiscsak a kassza felé fogja terelgetni a delikvenst.

    Ha valaki kinyitja ezt a menüpontot, biztos lehetsz abban, hogy kíváncsi rád. Tehát itt a nagy alkalom, hogy megmutasd magad! Írj, amennyi jól esik! Mióta csinálod; miért; kikkel; hogyan; milyen buktatók voltak eddig; hogy jutottál idáig; mik az eredményeid; mire vagy büszke; mit nem követnél el még egyszer; mit tanultál a hibáidból; mik a céljaid, amivel még nagyobb segítséget tudsz majd nyújtani; mi az üzeneted az olvasónak; stb.?

    Egy kézzel írott aláírás is személyesebbé teheti a rólad szóló történetet.

    És feltétlenül tedd ki a fotódat!!! Minimum egy arcképet. De inkább több fotót használj! Olyat is, ami közben dolgozol, vagy egy alkotásod készül, stb.

    A Csapatunk /Rólunk

    Amennyiben nem egyedül dolgozol, ne rejtegesd a kollégáidat! Sokkal komolyabbnak tűnik a céged, ha a munkatársakat is megjeleníted arcképpel, titulussal, és a hozzájuk való elérhetőséggel. A szakmájukat, végzettségüket is érdemes feltüntetni. Minden olyat, ami a szakértőségeteket alátámasztja. Néhány mondatot is írhatsz a kollektíváról és a jó együttműködésről. Ha még egy csoportképet is kitesztek, akkor az összetartás, a csapatmunka, a jó hangulat is átmegy az olvasónak.

    Partnereink

    Ha vannak olyan együttműködő partnereid, akik külsősök, akkor érdemes őket is megemlíteni néhány sorban, hogy mely területet képviselik. Főleg, ha elismertek a szakmában. Lehet linkkel hivatkozni rájuk. Mindjárt keletkezik néhány kifelé mutató linked, ami SEO szempontból előnyös. És te is kérhetsz tőlük viszont linkeket a te oldaladra. Érdemes mindig nyitott szemmel járnod, kik lehetnek számodra keresztmarketing partnerek. Akikkel ajánlani tudjátok egymást az ügyfeleiteknek. Hiszen nem vagytok konkurenciái egymásnak, mégis azonos a célközönségetek.

    Eredmények

    Azokat az eredményeidet, amelyek számmal kifejezhetőek, megjelenítheted így, egy csokorban ikonokkal jelölve:

    Ügyfelek száma

    Ha közismert ügyfeleid vannak, akkor őket érdemes felsorolni, de még látványosabb a logójukat feltüntetni. Ha nem ismertek, akkor azt, hogy hányan voltak eddig.

    Eladott termékek száma

    Ha már mennyiségnek számít, akkor dicsekedj el vele!

    A szakmában eltöltött idő

    Ha már egy ideje űzöd az ipart, akkor ezt is érdemes publikálni. De nem úgy, hogy a főoldalon ez jön szembe a látogatóval: Cégünk ekkor és ekkor alapult, hitvallásunk blabla… Ez már elavult.

    A munkatársak szakmai tapasztalata összesen

    Szokás, hogy a csapatban dolgozó emberek szakmájukban eltöltött éveit összeadják.

    Szakértői bizonyíték

    Ha van valami, ami a szakértőségedet alátámasztja, akkor azt feltétlenül kommunikálnod kell! Bizonyítvány, oklevél, díj, elismerés, tanulmány, tv szereplés, egyebek. Ugyanez érvényes a munkatársaidra is.

    Gyakran Ismételt Kérdések /GYIK

    Itt van még egy népszerű menüpont, ami nem csak a vevőidnek nagyon hasznos, hanem rengeteg időt spórolsz meg vele. Egyszer kell összeraknod, maximum néha csiszolgatsz rajta kicsit, mikor útközben kiderül még valami magyarázni való.  

    Ajánlott nagyon részletesen, „hülyebiztosan” megírni, és csomó felesleges, ismétlődő telefonbeszélgetéstől, vagy e-mailezéstől megszabadítod magad.

    Minden területre részletesen térj ki! A termék használatával, a megrendeléssel, fizetéssel, szállítással, garanciával, javítással, stb. kapcsolatban. Ha szolgáltató vagy, akkor is tudsz GYIK-et írni. Nem baj, ha már máshol volt róla szó, nem biztos, hogy azt olvasták. Vagy, hogy megértették, megjegyezték. Legyen minden egy helyen megtalálható, ami kérdés és kifogás lehet. A GYIK remek lehetőség az előzetes kifogáskezelésre is.

     

    Mitől bizalomépítő tényező a blogolás?

    A blogcikkek mennyisége és minősége is nagyban hozzájárul ahhoz, hogy a látogató mennyire ítél hozzáértőnek téged. Ezen a fórumon aztán tényleg van lehetőséged kiírni magadból mindazt, ami a tevékenységed kapcsán kikívánkozik belőled. Minél több hasznos cikket írsz a témádban, annál inkább bizonyítod, hogy szakértő vagy. És minél többen olvassák a cikkeidet, a Google is annál inkább ezt fogja gondolni rólad.

    Közösségi média

    A látogatók sok esetben kívülről is ellenőriznek, szereznek be információt rólad, nem csak a weboldaladról. Főként a közösségi médiából. Kíváncsiak, mit mondanak rólad mások maguktól. Minél pozitívabbak a rólad alkotott vélemények, minél aktuálisabbak a bejegyzéseid, minél több rá a reakció annál, kompetensebb vagy a szemükben.

    Kapcsolati adatok

    Vásárlás előtt esetleg kérdése merül fel a látogatódnak, amire még nem talált választ. Érdemes minden olyan elérhetőségedet megadnod, amelyen valóban megtalálnak. Nyilván a címedet, térképet csak akkor adj meg, ha személyesen is fogadsz ügyfeleket. Sokan inkább írásban kommunikálnak, ezért egy kapcsolati űrlapot is érdemes betenned. A reagálás gyorsasága is szempont sokaknak, ezért a telefonszám és egy chat lehetőség is megfontolandó. Ez utóbbiak amúgy is növelik a bizalmat.

    Adatvédelem

    Az adatvédelmi információkat ma már kötelező feltüntetni a weboldaladon. Ha ez érthetően, jól olvashatóan van megfogalmazva, akkor nagyobb bizalommal fogja megadni az adatait az érdeklődőd. Mert igen, lesznek, akik ezt is elolvassák.

    Feladatok:

    1. Először szedd össze mindazt, amid már megvan! Pl. kezdőként a bizonyítványodat, ha releváns a honlapod témájában. (Weboldal készítőként ez nem feltétlen fontos, mert a munkáid alapján fognak téged választani.) Ha már aktív vagy a szakmádban, akkor a referencia munkáidat, portóliódat.
    1. Aztán folytasd a legkönnyebbel, amit ki kell találnod! (pl. kapcsolati adatok)
    1. Ha vannak már számottevő eredményeid, akkor azokat is összerakhatod. Csak olyanokat publikálj majd, amelyekkel elégedett vagy.
    1. Az ügyfélvélemények begyűjtése nem megy máról holnapra. Főleg, ha nem elégszel meg az ajánlás végén, csak egy egyszerű aláírással. Javaslom, hogy írj ehhez egy kérdőívet! Abból sok minden másra is rákérdezhetsz, ami segítségedre lehet. Alakíts ki magadnak stratégiát arra, hogyan fogod folyamatosan gyűjteni az ügyfélvéleményeket! Több megoldást is alkalmazhatsz. Idővel kikristályosodik, melyik lesz a nyerő.
    1. Láss neki azoknak a bizalomépítő elemeknek, amiket meg kell fogalmazni, ki kell dolgozni. Nyugodtan hagyhatod néhány napig érni, aztán vissza-visszatérsz és elolvasod újra. Ilyen a Garancia, a Rólam menü és a GYIK. Később veszünk még szövegírás tananyagot, ami alapján valószínűleg csiszolsz majd a Rólam menüdön szerkezetileg, de amennyire lehet, tartalmilag írd készre! A Garanciánál légy kreatív, a GYIK-nél pedig alapos! Gondolj végig minden apró részletet, ami bizonytalanságot szülhet, és ezeket magyarázd meg! Tudod, mindkettőnél előzetes kifogáskezelést végzünk. 
    1. Ha jelen vagy a közösségi médiában (erősen ajánlott) és van aktív vállalkozásod, akkor ott is helyezz el folyamatosan bizalomépítő elemeket!
    1. A Blogírásról még lesz szó, ott fontos a keresőoptimalizálás, ezért ezzel még nem kell most foglalkoznod.

    Az Adatvédelem pedig akkor kerül majd sorra, amikor szinte teljesen kész lesz a weboldalad. Ezt egy jogász fogja megírni, de kérni fog tőled adatokat. Adok majd elérhetőséget.

    Hozzászólások küldése

    Hozzászólás

    Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

    0
      0
      Kosaram
      Üres a kosaradVissza a termékekhez
        Kupon felhasználása